sofiaalexandrapettersson

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Glass tårta !

Av Sofia Pettersson - 16 januari 2011 20:12

Hej !

 

Omg, vad min blogg måste vara riktigt dålig o tråkig o skit.. Haha men har

inte lust att blogga, har inget att blogga om för den delen :P Men aja ehm

e inne på fb har varit med Leonie as najs dag hahahahhahahahahhahaha :D

Men aja ehm e as trött ska väl snart gå in o duscha o sen äta glasstrårta !

I morgon äre skoooooola, tråkigt värre. Ingen aning om vad jag ska göra

i morgon efter skolan men vet att jag ska hämta min skåp nyckel vid vreten

först.. Men aja ahahahhaha, vi ses. Love u

 
 
Ingen bild

hfikr

17 januari 2011 00:45

jo den är rätt så bored..
1. designen suger kuk
2. du bloggar nästan aldrig
3. typ inga bilder
4. det sämsta man kan göra är att ha en blogg på bloggplatsen.se (smartare att ha devotese eller blogg.se)

Sofia Pettersson

18 januari 2011 18:49

Hahahahahahahahahhahah, vet att designen är dålig men kan du hålla käften eller ? Frågade jag om vad du tyckte eller ? Nej juste så fattaru att du inte behöver kolla om den är så dålig? Fuck u ! Kollar du på min blogg igen o tycker den e tråkig så får du fan skylla dig själv om den nu e så dålig så slösa inte tid o kolla på den ? Fuck u tagga från mitt liv o min blogg !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Pettersson - 20 januari 2011 15:36

Hejsan !¨   JAG BYTER TBX BLOGG T BLOGG.SE SÅ FÖLJ DÄRA IST ! HTTP://sofiiaapettersson.blogg.se     ...

Av Sofia Pettersson - 18 januari 2011 18:37

Shoo ! :)   Jag har nyss fixat mitt rum o fått en ny tröja as snygg hahha tränings-tröja. Aaaaas najs, i morgon ska jag vara med Jessica o Leonie o Corinne typ om Jessie minns .. Haha, men aja ehm idag smakade jag billys pankakor .. As god...

Av Sofia Pettersson - 18 januari 2011 08:20


Hejsan !   Slänger bara in lite inlägg då o då om de går bra ;) Men aja ska snart t plugget roligt.. Vi har gympa idag o dagens fråga t er från mig är..... Ser jag äldre ut på fb ( sofiapettersson@fb ) än 98a för de e många 96or o 19årin...

Av Sofia Pettersson - 15 januari 2011 20:13


Hej de var riktigt längesen ;)   Haha inte så, men asso jag har nt orkat blogga vet nt varför men har helt enkelt inte haft lusst.. Men så kan de ju bli ibland, eller ? Haha men ehm ja, imorgon ska jag upp vid halv nio o fixa mig t fotbollen...

Av Sofia Pettersson - 12 januari 2011 21:04

Hejsan alla ;)   Just nu e jag inne på fb som vanligt.. Hihihih längtar t helgen as nice! Jag ska möblera om :D FEEEETTTTTT NAJS ASSO BREE JAG SVÄÄR ! ;) Hhihi o de blir nog på lööördag kväll eller något sånt.. Men aja ehm, jag ska typ b...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards