sofiaalexandrapettersson

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Sofia Pettersson - 10 januari 2011 20:10

Ses i morgon, puss !

Av Sofia Pettersson - 10 januari 2011 17:14

Hej, de var längesen. 

 

Or not, men jag orkar verkligen inget. Har typ suttit

vid datan hela dagen sitter o lyssnar på musik.. Men aja

hahah ville bara skriva något snabbt. Längtar tills i

morgon i skolan    Haha då får man ju träffa alla

kompisar igen ni vet..   Men aja ses i morgon om inte

senare , vilket jag tror. Hahah, love u

Av Sofia Pettersson - 10 januari 2011 16:34

Hejsan !

 

Hahah igen, men den hära gången ville jag

fråga vad ni tyckte om designen gkorde själv

men söta Kanya förklarade :D Men aja kommentera

o säg vad ni tycker, ses . love u

Av Sofia Pettersson - 10 januari 2011 16:02

Hej hej !

 

Nu ska jag se på film helt ensam.. Film 2 för dagen ;)

Eller vet inte om jag ska, bara kanske men aja ses puss !

 

  

Av Sofia Pettersson - 10 januari 2011 13:39

Hej igen !

 

Vet inte varför de är så roligt att blogga de bara är de ;)

Hah, jag är inne på fb som alla kan adda Sofia Pettersson @fb

tycker ni kan adda så fort ni loggar in på fb :) Haha nej jag skoja

ni addar om ni vill.. Men iallafall min syrra är hemma o vi tittar på

teve. Skulle varit med Madde men hon är sjuk så de blev inget :(

Men ah, eh i morgon ska jag vara med Jessica o Ida efter skolan

om jag fick för dom.. O på onsdag ska jag vara med Jessica o några

o på torsdag Linnea eller Alejandra o fredag, kanske sova hos Jessica.

Lördag vara med Jessica, söndag chilla tror jag. Haha veckans schema

liksom ;) Men ehm, har typ nyss ätit våfflor. Väntar på att Kanya ska

logga in på fb måste fråga henne om hjälp med design haha, vet inte

hur man gör hära på bloggplatsen har letat som bara den men hittar

det verkligen inte. Kanske ska titta på någon film sen eller något sånt.

Min syrra ville ha datan snart.. Japp i så fall får jag väl fråga Kanya om

hjälp nån annan gång :) Men aja vi ses, hejdå !   

Av Sofia Pettersson - 10 januari 2011 12:57

Hejsan !

Jag heter Sofia o är 12 år gammal..

Jag bor i skogås.. Jag har bloggat i

nästan ett år nu, jag har en annan blogg

som heter sofiiaapettersson.blogg.se ni kan

kolla den om ni vill. Jag kanske börjar

blogga på bloggplatsen alltså hära

istället men vi får se. Ska försöka fixa

design till mig nu så får vi se hur de blir

med det .. Men jag kan berätta lite mera om

mig senare kanske.. Hejdå så länge   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards